Vážený zákazníku, v případě, že si nejste jisti, že zařízení pochází z oficiální distribuce, obraťte se s reklamací na svého prodávajícího, případně zašlete na adresu xiaomi@vspdata.cz požadavek na ověření distribuce.
Vyplněním a odesláním formuláře pro opravu nedochází k automatickému ověření distribuce s možností servisu ve VSP DATA, a.s. a nelze se na vyplnění tohoto formuláře odvolávat.
VSP DATA, a.s. provádí servis pouze těchto produktů značky Xiaomi: Mobilní telefony, tablety, koloběžky, elektrokola, čističky vzduchu, robotické a ruční vysavače, projektory, TV boxy, LCD monitory, bezpečnostní kamery a WIFI routery.
Ostatní Xiaomi produkty se ve VSP DATA,a.s. neopravují a s reklamací se musíte obrátit na prodejce.
V případě zaslání zařízení z neoficiální distribuce či nepodporovaných produktů Xiaomi ECO do VSP DATA, a.s. se vystavujete riziku naúčtování poplatků.
Pokud si nepřejete vykonat záruční opravu která by vedla ke ztrátě uživatelských dat, uveďte tuto informaci do popisu závady včetně upozornění, že si zákazník přeje být před opravou kontaktován ze strany servisu.
V případě, že bude zařízení zasláno v nevhodném obalu, bude Vám při odeslání zařízení zpět účtován poplatek za nový obal.