Dear customer, if you are not sure whether your device comes from the official distribution, we recommend you to contact your seller directly with your complaint. Alternatively, you can send a distribution verification request to xiaomi@vspdata.cz .
Completing and submitting the repair form does not automatically verify the distribution and service capability of VSP DATA, Inc. and cannot be relied upon to complete this form.
VSP DATA, a.s. only services the following Xiaomi products: mobilní telefony, tablety, koloběžky, elektrokola, čističky vzduchu, robotické a ruční vysavače, projektory, TV boxy, LCD monitory, bezpečnostní kamery a Wi-Fi routery, Xiaomi hodinky, Xiaomi smart pen.
Other Xiaomi products are not repaired at VSP DATA a.s. and you have to contact the dealer with a complaint.
In case the device was purchased from www.mi.com/cz/store/ je možno zaslat jakékoliv zařízení, je však nutno doložit nákup prodejním dokladem či fakturou
In case of sending devices from unofficial distribution or unsupported Xiaomi ECO products to VSP DATA,a.s. you are at risk of being charged.
If you do not wish to proceed with a warranty repair that could result in the loss of user data, please include this information in the description of the issue, along with a note that the customer wishes to be contacted by the service before the repair takes place.
Chcete-li odeslat Váš televizor na servis, není možné využít přepravní službu Zásilkovna.
Doporučujeme ve formuláři pro opravu zvolit v sekci "Požadujete vyzvednutí zásilky?" možnost Ano, a my se o vyzvednutí zařízení postaráme.
Upozorňujeme, že v případě placené opravy bude k celkové ceně připočítán poplatek za dopravu.