Vážený zákazníku, pokud si nejste jisti, zda vaše zařízení pochází z oficiální distribuce, doporučujeme se s reklamací obrátit přímo na svého prodávajícího. Alternativně můžete zaslat požadavek na ověření distribuce na adresu xiaomi@vspdata.cz .
Vyplněním a odesláním formuláře pro opravu nedochází k automatickému ověření distribuce a možnosti servisu ve VSP DATA, a.s. a nelze se na vyplnění tohoto formuláře odvolávat.
VSP DATA, a.s. provádí servis pouze následujících produktů značky Xiaomi: mobilní telefony, tablety, koloběžky, elektrokola, čističky vzduchu, robotické a ruční vysavače, projektory, TV boxy, LCD monitory, bezpečnostní kamery a Wi-Fi routery, Xiaomi hodinky, Xiaomi smart pen.
Ostatní produkty Xiaomi nejsou ve VSP DATA a.s. opravovány a s reklamací se musíte obrátit na prodejce.
V případě, že zařízení bylo zakoupeno z eshopu www.mi.com/cz/store/ je možno zaslat jakékoliv zařízení, je však nutno doložit nákup prodejním dokladem či fakturou
V případě zaslání zařízení z neoficiální distribuce či nepodporovaných produktů Xiaomi ECO do VSP DATA a.s. se vystavujete riziku naúčtování poplatků.
Pokud si nepřejete, aby záruční oprava vedla ke ztrátě uživatelských dat, uveďte tuto informaci do popisu závady, včetně upozornění, že si přejete být před opravou kontaktováni ze strany servisu.
Chcete-li odeslat Váš televizor na servis, není možné využít přepravní službu Zásilkovna.
Doporučujeme ve formuláři pro opravu zvolit v sekci "Požadujete vyzvednutí zásilky?" možnost Ano, a my se o vyzvednutí zařízení postaráme.
Upozorňujeme, že v případě placené opravy bude k celkové ceně připočítán poplatek za dopravu.
V případě, že bude zařízení zasláno v nevhodném obalu, bude Vám při odeslání zařízení zpět účtován poplatek za nový obal.