Objednávka opravy zařízení:

záruční reklamace i pozáruční opravy

Vážený zákazníku, pokud si nejste jisti, zda vaše zařízení pochází z oficiální distribuce, doporučujeme se s reklamací obrátit přímo na svého prodávajícího. Alternativně můžete zaslat požadavek na ověření distribuce na adresu xiaomi@vspdata.cz .

Vyplněním a odesláním formuláře pro opravu nedochází k automatickému ověření distribuce a možnosti servisu ve VSP DATA, a.s. a nelze se na vyplnění tohoto formuláře odvolávat.

VSP DATA, a.s. provádí servis pouze následujících produktů značky Xiaomi: mobilní telefony, tablety, koloběžky, elektrokola, čističky vzduchu, robotické a ruční vysavače, projektory, TV boxy, LCD monitory, bezpečnostní kamery a Wi-Fi routery, Xiaomi hodinky, Xiaomi smart pen. Ostatní produkty Xiaomi nejsou ve VSP DATA a.s. opravovány a s reklamací se musíte obrátit na prodejce.

V případě, že zařízení bylo zakoupeno z eshopu www.mi.com/cz/store/ je možno zaslat jakékoliv zařízení, je však nutno doložit nákup prodejním dokladem či fakturou

V případě zaslání zařízení z neoficiální distribuce či nepodporovaných produktů Xiaomi ECO do VSP DATA a.s. se vystavujete riziku naúčtování poplatků.

Pokud si nepřejete, aby záruční oprava vedla ke ztrátě uživatelských dat, uveďte tuto informaci do popisu závady, včetně upozornění, že si přejete být před opravou kontaktováni ze strany servisu.

Chcete-li odeslat Váš televizor na servis, není možné využít přepravní službu Zásilkovna. Doporučujeme ve formuláři pro opravu zvolit v sekci "Požadujete vyzvednutí zásilky?" možnost Ano, a my se o vyzvednutí zařízení postaráme. Upozorňujeme, že v případě placené opravy bude k celkové ceně připočítán poplatek za dopravu.

V případě, že bude zařízení zasláno v nevhodném obalu, bude Vám při odeslání zařízení zpět účtován poplatek za nový obal.

Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
* povinný údaj
(S/N):
Zařízení se SIM kartou:
:
15 místné, zjistíte jej zadáním kódu *#06# do vašeho zařízení, nebo na zadní straně pod baterií.
: *
 
: *
: *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
:
Kdo Vám zařízení prodal?
Předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.

Fakturační adresa

: *
: *
: *
:
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.

Předání zařízení do servisu

Zaškrtněte ANO, pokud chcete, abychom zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Nejedná se o záruční opravu, doprava Vám bude účtována. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována.



:

VSP DATA a.s.
xiaomi Service Centre
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.
:

Způsob vrácení zásilky

Tato přeprava je vhodná pouze pro zásilky do 5 kg a maximálniho rozměru jedné strany zásilky do 70 cm.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Uveďte přijmení osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
VSP DATA a.s.
xiaomi Service Centre
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.

Můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat i bez Vašeho souhlasu?

Ano, Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat i bez Vašeho souhlasu, ale pouze za účelem:

  • Poskytnutí služby či produktu (splnění smlouvy uzavřené mezi Vámi a námi, přičemž smlouvu představuje i faktické využívání určité služby, aniž by bylo potřeba cokoli podepsat).
  • Splnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů.

Možnost a zákonnost takového zpracování vyplývá přímo z platných právních předpisů a Váš souhlas k tomuto zpracování není potřeba.

Blíže k této problematice viz "Všeobecné obchodní a servisní podmínky VSP DATA a.s." v kapitole: Zásady ochrany osobních údajů a dalších zpracovávaných údajů

Vážený zákazníku,

z důvodu zkvailtňování služeb servisu bychom Vás rádi požádali o zaslání vytištěného a podepsaného přiloženého dokumentu, kde nám udělujete souhlas s poskytnutím Vašich osobních dat společnosti Xiaomi. Tento podepsaný dokument zašlete společně se zařízením do servisu. Neposkytnutí souhlasu neovlivní vyřízení reklamace v servisu.

VSP DATA a.s.

Nezapoměňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list nebo daňový doklad(fakturu).
V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.