Objednávka opravy zařízení:

záruční reklamace i pozáruční opravy

Vážený zákazníku, před odesláním vašeho zařízení do servisu Vám doporučujeme se nejdříve seznámit s přehledem nejčastějších problémů a jejich řešení. Tím můžete odstranit některé problémy, aniž byste k nám zařízení museli posílat.


Chcete společnosti Samsung udělit souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby Happy Call ?


Na odkazech níže naleznete Informace o zpracování a Souhlas se zpracováním osobních údajů pro společnost Samsung. Tento souhlas slouží k možnosti pozdějšího happy callu ze strany společnosti Samsung. Pokud chcete souhlas udělit - musíte vždy zaškrtnout jednotlivé úkony - pak svým podpisem dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat k následnému happy callu.

  • Informace o zpracovani
  • Souhlas se zpracovanim
    • Originály podepsaných dokumentů zašlete spolu se zařízením, nebo je můžete zaslat přímo na adresu:

      SAMSUNG Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
      Kristýna Coufalová
      The Park, V Parku 2323/14
      148 00 Praha 4
      Česká Republika

    V případě, že bude zařízení zasláno v nevhodném obalu, bude Vám při odeslání zařízení zpět účtován poplatek za nový obal.

    Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
    * povinný údaj
    (S/N):
    11 místné, naleznete jej na identifikačním štítku umístěném na zadní straně zařízení (pod baterií).
    Zařízení se SIM kartou:
    :
    15 místné, zjistíte jej zadáním kódu *#06# do vašeho zařízení, nebo na zadní straně pod baterií.
    : *
    Zadejte číslo modelu ve formátu: GT-XXXXX_XXXXXX.
     
    : *
    : *
    Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
    Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
    :
    Kdo Vám zařízení prodal?
    Předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
    Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
    Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.

    Fakturační adresa

    : *
    : *
    : *
    :
    : *
    Země zákazníka:
    Česká republika
    Změňte výše.

    Předání zařízení do servisu

    Zaškrtněte ANO, pokud chcete, abychom zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Nejedná se o záruční opravu, doprava Vám bude účtována. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována.





    :

    VSP DATA a.s.
    samsung Service Centre
    Service Park area
    Průmyslová 1181
    391 02 Sezimovo Ústí II
    Česká republika
    : *
    Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
    : *
    : *
    : *
    Země zákazníka:
    Česká republika
    Změňte výše.
    :

    Způsob vrácení zásilky

    Tato přeprava je vhodná pouze pro zásilky do 5 kg.
    :
    Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
    :
    Uveďte přijmení osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
    :
    : *
    Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
    : *
    : *
    : *
    Země zákazníka:
    Česká republika
    Změňte výše.
    :
    Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
    :
    Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.

    Můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat i bez Vašeho souhlasu?

    Ano, Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat i bez Vašeho souhlasu, ale pouze za účelem:

    • Poskytnutí služby či produktu (splnění smlouvy uzavřené mezi Vámi a námi, přičemž smlouvu představuje i faktické využívání určité služby, aniž by bylo potřeba cokoli podepsat).
    • Splnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů.

    Možnost a zákonnost takového zpracování vyplývá přímo z platných právních předpisů a Váš souhlas k tomuto zpracování není potřeba.

    Blíže k této problematice viz "Všeobecné obchodní a servisní podmínky VSP DATA a.s." v kapitole: Zásady ochrany osobních údajů a dalších zpracovávaných údajů

    Nezapoměňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list nebo daňový doklad(fakturu).
    V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.