Podmínky přijetí nové zakázky u VSP DATA a.s.:

  • Záruka na opravené zařízení se řídí Všeobecnými obchodními a servisními podmínkami společnosti VSP DATA a.s..
  • Nejste-li naším stálým partnerem, je nutná hotovostní platba při převzetí zařízení nebo platba na dobírku.
  • Při platbě převodem je splatnost našich faktur 14 dnů od data vystavení (21 dnů pro zahraniční faktury).
  • V případě zamítnutí nebo promlčení této cenové nabídky Vám bude účtována doprava a diagnostika.
  • Pokud cenovou nabídku odmítnete, můžete zařízení ponechat VSP DATA a.s. k ekologické likvidaci.
  • V případě použití náhradního dílu se defektní díl stává majetkem společnosti VSP DATA a.s. a nežádáte jeho vrácení.
  • Zjistíme-li během opravy, že některý z dílů není nutno použít, bude cena opravy o cenu tohoto dílu snížena.
  • Nebude-li zařízení převzato do tří měsíců po opravě, má VSP DATA a.s. právo zařízení prodat a výnos použít na úhradu nákladů opravy.
  • Společnost VSP DATA a.s. nenese žádnou odpovědnost za ztrátu dat, která může nastat během opravy zařízení a přehrávání SW.
  • Odesláním formuláře nové zakázky se objednávka stává závazná a zároveň dáváte souhlas s cenovým limitem na opravu (je-li uveden).

Případné dotazy prosím směřujte na e-mail vivo@vspdata.cz, případně tel.: +420 381 489 800.