Objednávka opravy zařízení:

záruční reklamace i pozáruční opravy

V případě, že bude zařízení zasláno v nevhodném obalu, bude Vám při odeslání zařízení zpět účtován poplatek za nový obal.

Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
* povinný údaj
(S/N):
Zařízení se SIM kartou:
:
Zjištění sériového čísla produktu Apple:https://support.apple.com/cs-cz/HT204308
: *
: *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
:
Kdo Vám zařízení prodal?
Předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.

Fakturační adresa

: *
: *
: *
:
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.

Předání zařízení do servisu

Zaškrtněte ANO, pokud chcete, abychom zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Nejedná se o záruční opravu, doprava Vám bude účtována. Cena dopravy 109,- Kč bez 21% DPH. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována. Cena dopravy 109,- Kč bez 21% DPH.





:

VSP DATA a.s.
apple Service Centre
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.
:

Způsob vrácení zásilky

Tato přeprava je vhodná pouze pro zásilky do 5 kg.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Uveďte přijmení osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země zákazníka:
Česká republika
Změňte výše.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.

Můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat i bez Vašeho souhlasu?

Ano, Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat i bez Vašeho souhlasu, ale pouze za účelem:

  • Poskytnutí služby či produktu (splnění smlouvy uzavřené mezi Vámi a námi, přičemž smlouvu představuje i faktické využívání určité služby, aniž by bylo potřeba cokoli podepsat).
  • Splnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů.

Možnost a zákonnost takového zpracování vyplývá přímo z platných právních předpisů a Váš souhlas k tomuto zpracování není potřeba.

Blíže k této problematice viz "Všeobecné obchodní a servisní podmínky VSP DATA a.s." v kapitole: Zásady ochrany osobních údajů a dalších zpracovávaných údajů

Nezapoměňte k zařízení přiložit čitelnou kopii nákupního dokladu a průvodní list s označením zakázky.
V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.
Před odesláním zařízení s iOS a zařízení Mac (s bezpečnostním čipem Apple T2) je nutné vypnout službu "Najít" (zámek aktivace).:
iOS: https://support.apple.com/cs-cz/HT201557
Mac: https://support.apple.com/cs-cz/HT208987
Watch: https://support.apple.com/cs-cz/HT205009

Odesláním objednávky zákazník bere na vědomí, že nedojde-li k vypnutí aktivačního zámku, bude zařízení vráceno zpět bez opravy a účtovány veškeré náklady spojené s dopravou.