•  
  • Nová objednávka opravy

Objednávka opravy zařízení:

záruční reklamace i pozáruční opravy

Stav průběhu zakázky můžete sledovat v informacích o zakázce.

Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
* povinný údaj
(S/N):
:
15ti místné, zjistíte jej zadáním kódu *#06# do vašeho zařízení, nebo na zadní straně pod baterií.
:
Kdo Vám zařízení prodal?
: *
: *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
Zaškrtněte ANO, pokud chcete, aby jsme zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Nejedná se o záruční opravu, doprava Vám bude účtována. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována.
Pokud nechcete zásilku vyzvednout, zajistěte prosím její doručení na vpravo uvedenou adresu.
VSP DATA a.s. – GSM Service
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
- tel. : +420381489800
- mail: gsmservis@vspdata.cz
Předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.

Adresa pro vyzvednutí / vrácení zásilky

: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země:
Česká republika
Změňte výše.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Chcete-li fakturu vystavit na vaši firmu, zvolte fakturu na subjekt.
:

Fakturační adresa

: *
: *
: *
: *
Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.
Nezapoměňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list.
V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.