Objednávka opravy zařízení:

záruční reklamace i pozáruční opravy

Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
* povinný údaj
(S/N):
Sériové číslo naleznete na identifikačním štítku na spodní straně zařízení.
: *
Zadejte číslo modelu ve formátu VXX11111.
: *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
:
Kdo Vám zařízení prodal?
Zaškrtněte ANO, pokud chcete, aby jsme zásilku vyzvedli na Vaší adrese. Nejedná se o záruční opravu, doprava Vám bude účtována. Pokud se jedná o mimozáruční opravu, bude Vám doprava účtována.
Pokud nechcete zásilku vyzvednout, zajistěte prosím její doručení na vpravo uvedenou adresu.
VSP DATA a.s. Service Centre
Údolní 2188
39064 Tábor
Česká republika
Předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Pokud bude oprava mimozáruční, můžete nám udělit předběžný souhlas s finančním limitem na opravu. Pokud v takovém případě nebude vyplněn, zašleme Vám cenovou nabídku. Vyplněním můžete významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením.
Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.
V případě odmítnutí opravy Vám bude účtován polatek 400.00 Kč za diagnostiku. Jednotka Vám bude vrácena zpět.

Adresa pro vyzvednutí / vrácení zásilky

: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země:
Česká republika
Změňte výše.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Chcete-li fakturu vystavit na vaši firmu, zvolte fakturu na subjekt.
:

Fakturační adresa

: *
: *
: *
: *
Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.
Nezapoměňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list.
V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.