Objednávka opravy zařízení:

pouze záruční reklamace

Zadejte sériové číslo nebo číslo IMEI a systém se pokusí vyplnit další údaje:
* povinný údaj
(S/N):
10ti místné, naleznete jej na identifikačním štítku umístěném na zadní straně zařízení (pod baterií).
Zařízení se SIM kartou:
:
15ti místné, zjistíte jej zadáním kódu *#06# do vašeho zařízení, nebo na zadní straně pod baterií.
: *
Číslo modelu naleznete na identifikačním štítku na zadní straně zařízení nebo pod baterií, jako 6-ti až 8-mi místný alfanumerický kód (někdy následovaný křížkem # a dalšími 3-mi znaky), oznečený jako "Product".
*
Přiložení záručního listu pomůže urychlit průběh Vaší reklamace.
Nahrajte naskenovaný záruční list. Povolené formáty: JPG, JPEG, PDF, PNG, TIFF. Max. velikost 4 MB.
: *
Stručně a jasně popište, jak se závada na zařízení projevuje.
Pro rychlou a kvalitní opravu je zapotřebí zasílat přesný popis závad.
:
Kdo Vám zařízení prodal?
Zaškrtněte ANO, pokud chcete, aby jsme zásilku vyzvedli na Vaší adrese.

Adresa pro vyzvednutí / vrácení zásilky

: *
Pokud zadáváte požadavek na opravu jako právnická osoba, uveďte název firmy, pokud jako fyzická osoba, zadejte své jméno a příjmení.
: *
: *
: *
Země:
Česká republika
Změňte výše.
:
Uveďte jméno osoby, kterou budeme kontaktovat v případě jakýchkoli nejasností.
:
Chcete-li fakturu vystavit na vaši firmu, zvolte fakturu na subjekt.
:

Fakturační adresa

: *
: *
: *
: *
Pokud chcete zaslat kopii tohoto formuláře na e-mail, zaškrtněte ANO.
Nezapoměňte k zařízení přiložit vyplněný záruční list a kopii nákupního dokladu.
V případě reklamace příslušenství (např. sluchátka, baterie) je nutné s příslušenstvím zaslat také zařízení - mobilní telefon, tablet apod.