Informace o zakázce

zadejte číslo zakázky + 1 další údaj

akceptujeme číslo zakázky jak naše (např. SMG0123456) tak partnera

: *
(S/N):
poslední oprava

#   Zakázka SMG0102969

Zařízení

S/N:R58FB200CHK
Číslo IMEI:356900063421920
Název zařízení:Samsung Galaxy Note 4
Produktové číslo:SM-N910F_ZKETMZ
Zaslané příslušenství:originální box, záruční list, sluchátka, stylus

Průběh opravy

Přijato do opravy:2017-01-16
Opraveno:2017-01-20
Číslo zásilky (návoz): 13886600133275 (DPD)
Číslo zásilky (doručení): 13875004814008 (DPD)

Zakázka

Číslo zakázky:SMG0102969
Záruka:v záruce výrobce
Stav zakázky: DORUČENO ?
Reklamovaná závada:Telefon nenastartuje. Pořád se restartuje. Obnovení továrních dat nepomohlo. Žádám o opravu. Děkuji
Zjištěná závada:Při předchozí reklamaci uznán nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Zpráva technika:Odeslán zpět bez opravy , dořešení u prodejce.
předchozí oprava

#   Zakázka SMG0097952

Zařízení

S/N:R58FB200CHK
Číslo IMEI:356900063421920
Název zařízení:Samsung Galaxy Note 4
Produktové číslo:SM-N910F_ZKETMZ
Zaslané příslušenství:originální box, manuály, sluchátka, náhr.hroty, gum.krytky, ZL

Průběh opravy

Přijato do opravy:2016-11-15
Opraveno:2016-11-16
Číslo zásilky (návoz): 13886600130507 (DPD)
Číslo zásilky (doručení): 13875004803009 (DPD)

Zakázka

Číslo zakázky:SMG0097952
Záruka:v záruce výrobce
Stav zakázky: DORUČENO ?
Reklamovaná závada:Telefon nenastartuje. Pořád se restartuje. Obnovení továrních dat nepomohlo. jedná se již o 4 závadu,žádám o odstoupení od KS a vrácení peněz
Zjištěná závada:Závada popisovaná zákazníkem se projevila , je způsobená vadnou systémovou deskou. Jedná se o čtvrtou různou závadu , vzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Zpráva technika:Odesláno zpět bez opravy , prosíme prodejce o dořešení.
předchozí oprava

#   Zakázka SMG0052492

Zařízení

S/N:R58FB200CHK
Číslo IMEI:356900063421920
Název zařízení:Samsung Galaxy Note 4
Produktové číslo:SM-N910F_ZKETMZ
Zaslané příslušenství:MT, baterie, zk, s-pen; zl, orig. box, sluchátka

Průběh opravy

Přijato do opravy:2015-08-21
Opraveno:2015-09-07
Číslo zásilky (návoz): 13886600110816 (DPD)

Zakázka

Číslo zakázky:SMG0052492
Záruka:v záruce výrobce
Stav zakázky: ODESLÁNO ?
Reklamovaná závada:V pravém horním rohu displeje a vlastně i po celé pravé části zřejmě došlo k odlepení od konstrukce, při zatlačení se displej prohýbá směrem dovnitř (viz videa na odkazech: http://bit.ly/1WxDjAw | http://bit.ly/1Jbfc0q )
Zjištěná závada:Symptón popísany zákaznikom sa prejavil, spôsobený mechanickým poškodením ( ohnutím prístroja) a to stredového ramčeka a vnútorneho šasí. Vymenene vŕanci zákaznickej spokojnosti.
Zpráva technika:Na zariadení bola vykonaná záručná oprava:Výmena stredového ramčeku, vnútorneho šasí a dotykových tlačidiel LCD. Vykonaná reinštalácia operačného systému. Prístroj uvedený do továrenského nastavenia. Vykonané nastavenie RF a dB úrovňou prístroja. Vykonané merania v mobilnej sieti aj so servisnou SIM (FT). Vykonaný funkčný test prístroja (QC). V prípade akéhokoľvek problému či dotazu k reklamácii kontaktujte prosím našu zákaznícku linku +420 381 489 589.
předchozí oprava

#   Zakázka SMG0048026

Zařízení

S/N:R58FB200CHK
Číslo IMEI:356900063421920
Název zařízení:Samsung Galaxy Note 4
Produktové číslo:SM-N910F_ZKETMZ
Zaslané příslušenství:MT, baterie, ZK, folie, stylus; orig. box, manuál, náhr. hroty, sluchátka, ZL

Průběh opravy

Přijato do opravy:2015-06-24
Opraveno:2015-07-03
Číslo zásilky (návoz): 13886600109082 (DPD)

Zakázka

Číslo zakázky:SMG0048026
Záruka:v záruce výrobce
Stav zakázky: ODESLÁNO ?
Reklamovaná závada:Zjevně je vada v modulu čelní kamery, fotografie jsou neostré a obsahují velké množství šumu + šedý nádech. Proveden hard reset, aby se vyloučila chyba v softwaru přístroje, problém však stále přetrvává. Protože selfie moc nefotím, vady jsem si všiml až několik měsíců po zakoupení telefonu. Kromě Note 4 odesílám také USB flash disk s fotografiemi. Pěkný den.
Zjištěná závada:Symptom popisovaný zákazníkem se projevil, způsobeno vadnou přední kamerou.
Zpráva technika:Na zařízení byla provedena oprava: výměna přední kamery. Přístroj uveden do továrního nastavení. Provedeno nastavení RF a dB úrovní přístroje. Provedeno měření v mobilní síti i se servisní SIM (FT). Proveden funkční test přístroje (QC). V případě jakéhokoli problému či dotazu k reklamaci kontaktujte prosím naší zákaznickou linku +420 381 489 589.
tisk vše uložit vše